شورای راهبردی پردیس صنایع خلاق مشهد تشکیل شد تجلیل از برگزیدگان برنامه «بچه مرشد» | برنامه‌ای برای کودک و نوجوان با ترویج آموزه‌های اخلاقی شاهنامه نگاهی به آثار سینمایی با موضوع امام رضا (ع) اهدای شیر طلای افتخاری ونیز ۲۰۲۴ به سیگورنی ویور مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان‌رضوی در هفته‌ای که گذشت (۹ تیر ۱۴۰۳) آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حکایت وزیر اعظم و اکرم و اختر پس از آواز قو | مروری بر کارنامه هنری پیمان معادی هدایت هاشمی و حسین رفیعی با سریال «فراری» به شبکه یک می آیند + زمان پخش راه‌هایی به سوی خوشبختی | از تازه‌ترین عناوین نشر در روز‌های گذشته چه خبر؟ محسن تنابنده و پیمان قاسم‌خانی با «سن‌پطرزبورگ۲» در راه سینما «تگزاس ۳» همچنان صدرنشین | آمار فروش سینمای ایران در هفته گذشته (۹ تیر ۱۴۰۳) برادران، فیلم «مادران جوان» را می‌سازند صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ جزئیات محکومیت دومینیک بوتونا، مدیر سینمایی فرانسه هومن برق نورد و امین زندگانی در سریال «طوبی» (محرم ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

واکنش‌ها به اظهارنظر حمید فرخ نژاد درباره پس دادن جایزه جشنواره فیلم «مسکو»

  • کد خبر: ۱۰۱۵۰۶
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
  • ۳
واکنش‌ها به اظهارنظر حمید فرخ نژاد درباره پس دادن جایزه جشنواره فیلم «مسکو»
حمید فرخ نژاد انگار می‌خواهد خاطرات خوش بازی‌های درخشانش را غبارآلود کند. می‌خواهد پنجه بکشد بر همین مقدار محبوبیتی که سال‌ها برای به دست آوردنش زحمت کشیده است. عارضه واگیردارِ بی محابا واکنش نشان دادن یک بازیگر مشهور در فضای مجازی به همه چیز و همه کس.

عروجی | شهرآرانیوز - حمید فرخ نژاد انگار می‌خواهد خاطرات خوش بازی‌های درخشانش را غبارآلود کند. می‌خواهد پنجه بکشد بر همین مقدار محبوبیتی که سال‌ها برای به دست آوردنش زحمت کشیده است. عارضه واگیردارِ بی محابا واکنش نشان دادن یک بازیگر مشهور در فضای مجازی به همه چیز و همه کس، حالا دارد بلای جانشان می‌شود. نمونه‌های این روز‌ها کم نیستند؛ اما این بار حمید فرخ نژاد میدان را دست گرفته و در تازه‌ترین موضع گیری اش جنجال به پا کرده است.


ببینید

فیلم اعتراض حمید فرخ نژاد به حمله نظامی روسیه


فرخ نژاد برای همد ردی با اوکراینی‌ها می‌خواهد جایزه جشنواره فیلم «مسکو» را به صاحبانش پس بدهد. اینکه آدم‌ها نسبت به جنگ و آواره و کشته شدن آدم‌ها در هرجای دنیا موضعی داشته باشد و آن را محکوم کند یک طرف؛ اما اینکه بخواهی این کار را گزینشی و نمایشی انجام بدهی بحث دیگری است. او با انتشار یک ویدیوی دودقیقه‌ای و دست گرفتن تندیس جشنواره گفته با جنگ مخالف است و می‌خواهد جایزه اش را پس بدهد. حالا هم برخی از کاربران فضای مجازی به فرخ نژاد حمله و او را یک بازیگر ترسو خطاب کردند؛ مثلا یکی از کاربران نوشته بود: «حمید فرخ نژاد گفته در اعتراض به حمله ‎روسیه به ‎اوکراین، تندیس ‎جشنواره فیلم مسکو رو که بهش اهدا شده بر می‌گردونه. خیلی هم خوب.

سؤال مهم تر، اما اینکه، اون ۲۰ هزار دلار جایزه نقدی که از جشنواره گرفته رو هم بر می‌گردونه یا نه؟!» فرخ نژاد البته از این دست اظهارنظر‌های جنجالی در کارنامه اش کم ندارد؛ مثلا یک بار درباره مدرسه پسرش گفته بود: «فربد (پسرش) وقتی در ایران بود در یکی از گران قیمت‌ترین مدرسه‌های تهران درس می‌خواند؛ اما با این حال علاقه‌ای به رفتن به مدرسه نداشت؛ ولی اکنون در خارج از کشور ادامه تحصیل می‌دهد و بسیار علاقه‌مند به درس خواندن شده است.» در آن کشور نفرستادن بچه به مدرسه نوعی تنبیه برای بچه به حساب و هر ۶ ماه یک بار به محل اقامت همسر و فرزندش می‌رود تا گرین کارتش باطل نشود.»

حالا همین رفت وآمدش به آمریکا در کنار باقی اظهارنظر‌های جنجالی اش باعث شده است برخی از کاربران از او بپرسند اگر این حمله را آمریکایی‌ها انجام داده بودند و هم زمان از یک جشنواره آمریکایی برنده جایزه‌ای می‌شد، آیا حاضر بود تندیسش را پس بدهد و برای گرین کارت و اقامت خانواده اش مشکل درست کند؟ از طرفی، عده‌ای به این نگاه گزینشی او واکنش نشان دادند که چرا درباره آمریکایی که بانی هفتاد جنگ در جهان بوده اظهارنظری نکرده و حالا نسبت به حمله روسیه موضع گیری کرده است که هیچ دردسری برایش ندارد؟ فرخ نژاد این اواخر جز در فیلم‌های کمدی عمدتا سطح پایین و آبکی حضور جدی در سینما ایران نداشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
0
0
مرگ برروسیه خائن وجنایت کار
کریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
0
0
درود بر حمید فرخ نژاد.
افشین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
0
0
خخخ
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->